Service og vedligeholdelse

Når du leaser en bil gennem Nordania er det dit eget ansvar at vedligeholde bilen og sørge for at bilen overholder de foreskrevne serviceeftersyn.

Bilen skal altid overholde serviceterminerne som angivet i bilens servicehæfte, og servicehæftet skal altid medbringes i bilen. Det vil blive ajourført af værkstedet.

Skal din bil til service eller reparation? Og har du brug for en erstatningsbil? I så fald bør du være opmærksom på, at en erstatningsbil ikke er inkluderet i din leasingaftale. Du bør derfor selv sørge for at værkstedet har en erstatningsbil klar til dig.

Kontakt osKontakt os

NordaniaLinjen
Tlf. 45 12 12 12
Mandag-torsdag kl. 8.00-16.30
Fredag kl. 8.00-16.00

Anden kontakt
 

Med en serviceaftale skal du ikke tænke på uforudsete regninger. Serviceaftalen omfatter bl.a. serviceeftersyn, evt. dækskifte samt reparationer, der er nødvendige som følge af normal drift og slidtage.
 
Ved reparationer vil der blive anvendt originale mærkereservedele, der passer til lige præcis din bil.

Alle forskriftsmæssige serviceeftersyn skal udføres på et autoriseret mærkeværksted i Danmark.

​​

Buler i bilen?

Har du fået en skade på bilen?


Hvis du har fået en skade på din bil, skal du kontakte dit forsikringsselskab.

Kontakt
45 12 12 12

Åbningstider


NordaniaLinjen
Tlf. 45 12 12 12

Man-tors 8.00-16.30
Fredag    8.00-16.00

Kontakt os


Bliv ringet op Skriv til os Ros, ris og klager Anden kontakt