Betalingspåmindelse

Har du modtaget en betalingspåmindelse fra os, skyldes det, at vi ikke har registreret din betaling. Det kan der være flere grunde til.

Kontakt osKontakt os

NordaniaLinjen
Tlf. 45 12 12 12
Mandag-torsdag kl. 8.00-16.30
Fredag kl. 8.00-16.00

Anden kontakt
 
Hvis du har betalt din regning og stadig har modtaget en betalingspåmindelse, kan det have flere årsager.

  • Din betaling har krydset vores betalingspåmindelse, og du behøver ikke gøre mere. Du vil dog stadig blive opkrævet gebyret for betalingspåmindelsen.
  • Din betaling er blevet trukket tilbage via Betalingsservice.
  • Betalingen er ikke indtastet korrekt i din netbank.

Vær opmærksom på, at der kan gå fem hverdage, inden vi modtager din betaling, hvis du har betalt med indbetalingskort.

Med Betalingsservice kan det tage fire til otte uger, før din tilmelding træder i kraft. Indtil da skal du betale din regning som hidtil. Tjek derfor altid din bank eller netbank, om din tilmelding til Betalingsservice er gennemført, og din betaling står på din BS-oversigt med beløb angivet.

Kom Videre

Spørgsmål og svar til billån
Se, hvilke spørgsmål vores kunder oftest stiller os om deres billån. Og læs vores svar.

Spørgsmål og svar
Spørgsmål og svar til privatleasing
Fandt du ikke de svar du søgte? Send os dine spørgsmål, så vender vi tilbage med svar hurtigst muligt.

Stil spørgsmål om privatleasing
Se spørgsmål og svar om privatleasing
Kontakt
45 12 12 12

Åbningstider


NordaniaLinjen
Tlf. 45 12 12 12

Man-tors 8.00-16.30
Fredag    8.00-16.00

Kontakt os


Bliv ringet op Skriv til os Ros, ris og klager Anden kontakt